V.

Kuinka hyvin "Poison"'in sanat sopiikaan tilanteeseen!! Oikeesti, en sais koskeekaan suhun. Enkä mä koskekaan, mut sitte sä tuut ja kosket mua. Tai sanot jotain, mihin en todellakaa ollu varautunu. Mut en mä todellakaa haluu päästä susta irti. Vaikka se kaikki, mitä tapahtuu on niin väärin...

Tänään taas sä sanoit mua kullaks. Tulit vastaan ja sanoit sen vaan ilman mitää ongelmia. Ja se äänensävy, millä se sen sanot. Ja oisit halunnu mun kanssa nukkumaa. Ärsyttää, kun piti tänää olla menoa, muuten oisin saanu olla sun kanssa.

Mä en tiedä, mitä mun pitää susta ajatella, en edelleekään. Pelaatko jotain ihmeellistä kieroutunutta peliä? Vai ootko edes puoliks tosissas mun suhteen? Edes vähän?

Mä en tiedä, mitä susta aattelisin. Enkä tiedä oikein ketä kuuntelisin tän asian suhteen. Sä sanoisit, että et ketään, mutta mun on pakko, koska itekseni en saa mitään ideaa tähän hommaan. En tosin muittenkaan avustuksella, koska ne pääasiassa sanoo, että mun ois parempi pysyä susta erossa, mahollisimman kaukana.