Plah. Meni tentti niiiin huonosti, että ahistaa, kun tuli tuhrattua siihen lukemiseen niin kovasti aikaa ja missattua yhteinen illallinen muiden vaihtareiden kanssa. Paska.

Tänään en lue enää yhtään, ja huomenna ajattelin ehtiä jo lenkillekin. Tai ainakin salille polkemaan pyörää ja harjoittelemaan Suomeen paluuta siltä osin!

Eilen oli aivan älyttömän ihanaa! Juttelin illalla J:n kanssa pari tuntia niin, että itse loikoilin sängyssä. Oli ihan melkein kuin se oisi ollut siinä vieressä höpöttelemässä...Aion yrittää samaa myös tänä iltana. Siihen on vaan niin helppo nukahtaa, ihan niin kuin kotona!! Puuttuu vaan se syli siitä vierestä, mihin käpertyä.

Kuukausi, ja sitten herään jo Suomessa. Kotona. J:n vierestä. Kyllä minä oikeesti haluun mennä kotiin, on mulla niin ikävä kaikkea. Miksi näitä ihmisiä täältä ei voi ottaa mukaan??

Ostin eilen kengät. Ihanat. Silti oli huono päivä. Tänään olen jo osannut arvostaa paljon enemmän uutukaisia. Olen kipitellyt täällä huoneessani ne jalassa ja ihastellut niitä.

Perjantaina on viimeinen yhteinen porukalla. Tai no, C:n ja S:n kanssa, ei niillä muilla niin väliä oikeestaan. Ei vaan pidä ladata liikaa odotuksia, muuten ilta menee kuitenkin pieleen. Mutta silti, en malta odottaa! Vielä kun viikonlopuksi on luvattu mahdottoman hyvää ja aurinkoista ilmaa, niin ah, miten minä rakastan tätä paikkaa! Surku kyllä tulee, kun ei enää ikinä tule yhteisiä iltoja C:n ja S:n kanssa. S:n kanssa kyllä varmaankin, kun samassa kaupungissa ollaan, mutta C onkin jo sitten vähän kauempana...Niiden kanssa on vaan aina ollut niin hauskaa. Hyviä aikoja. Huoh.

Karkkeja ne ei täällä kyllä osaa tehdä...


19/4/2006 10:09pm