Tänään olen saanut luettua...no, ainakin vähän. Tällä hetkellä menossa oleva aihe on vaan pelkkää pänttäämistä, ei juurikaan mitään johdonmukaisuutta, mikä minä kyseessä ollen hidastuttaa oppimistapahtumaa (siis sen lisäksi, että pänttäämällä en juurikaan saa mitään kallooni, koska parempi olisi, jos asiat voisi sisäistää oikeesti tajuamalla ne, keksin aina yhtäkkisesti kaikkea todella tärkeää, mikä pitää tehdä/tarkastaa juuri sillä hetkellä, kun olen päässyt edes kohtalaiseen rytmiin lukemisessa).

Ja V:ltä tulleen viestin jälkeen lukemisesta ei tule mitään, se on varma. Olin muka silloin viimeksi baarissa oltaessa taaas thenyt ja sanonut kaikenlaista typerää. Mutta voisin olla noin 90% varma, että se ei pidä ollenkaan paikkaansa, koska todistajani (siis mukanani olleet ystävät, joita oli kuusi kappaletta) ei ole missään vaiheessa kertonut tällaisesta. Ja jos niin olisi tapahtunut, edes joku olisi varmasti huomannut ja varmasti jälkeenpäin mua asiasta valaissut. Mutta nyt asia kaihertaa aikalailla mielessä. Soitankin ihan kohta L:lle ja varmistan vielä asian.

Lupaan kuitenkin tästä eteenpäin, että taas saa vähän (tai vähän reilumminkin) kulua aikaa, ennen kuin juon niiiin paljon kuin silloin viime kerralla. Tai ainakin jätän sen vodkan välistä, sillä empiiristen tutkimusten mukaan, se jättää muistiini epämääräisen tyhjiä aukkoja.

Onpahan mulla taas paljon asiaa, kun pitää jostain alkoholitottumuksista kirjottaa....Mutta kun mulla on täällä niin pirun tylsää!!!

Palatakseni takaisin J-aiheeseen (kun en siitä olekaan piiitkään aikaan avautunut), niin P tuli hieman viisaampana ja vanhempana siihen lopputulokseen, että jos J haluisi sanoa sen em. tutuksi tulleen lausahduksen oisi se varmaan kokonaan ollu ottamatta yhteyttä tai ehdottelematta näkemisiä. Eihän sitä mikään velvottaisi mitään mulle edes selittelemään. Tänään huomasin nopealla laskutoimituksella, että on jo tiistai! Hienoa hienoa!