Pöh...tänään se sitten taas alko...eikä todellakaan nappaa yhtään, väsyttääkin niin hirveenä viikonlopun jäliltä. Ehkä tämä taas tästä, kun saa rutiinista kiinni. Ja kiirettäkin tulee olemaan, muutamia tehtävien palautuksia lähiaikoina ja viikon päästä tentti. On kyllä ihanaa, kun ihan pian (niin, elän valheessa) koulu loppuu ja pääsee kotiin J:n luokse, mitään en oota niin paljon!

Tänään jouduin vähän pettymään, kun odotettua soittoa ei tullut...On vaan ikävä rakasta. Tässä on taas viime päivinä tajunnut entistä selvemmin, kuinka onnellinen olen J:n kanssa, ja kuinka onnellinen olen, että mulla on se mun elämässä. Ärsyttävien ja painostavien iskuyrityksien jälkeen on vaan niin hyvä tietää, että kotona on se maailman tärkein ihminen. T:n kaveri jotenkin liimautui mun seuraan lauantaina bileissä ja nyt se ahdistelee koko ajan msn:llä. Pakko ilmottaa sille sivumennen, että seurustelen, silläkin uhalla, että T saa tietää ja ei enää kaveeraa mun kanssa...Se on vaan niin huippu tyyppi! Kaverina.

En oo vieläkään käyny kaupassa, vaihteeks...Eli kalapuikkoja ja ranskalaisia vuorossa taas iltaruuaksi. Jos vaikka huomenna saisi aikaseksi.

Niin, ja päätin muuten olla juomatta siihen saakka kun D tulee tänne, eli huhtikuun kolmanteen.


CD: 80
27/2/2006 6:21 pm