Kriisi. Miten ihmeessä saan kaikki tavarat mukaan matkalle???!!! Eikä mulla edes tullut niin paljoa mukaan! En ymmärrä, turpoaako ne jotenkin tonne rinkkaan laitettaessa??? Ja miten ihmeessä toi reppuki muka voi painaa NOIN paljon??!!?? Ja mihin ne kaikki reissusta mukaan tarttuneet tavarat menee??!! En ymmärrä!

Ja miten ihmeessä mun pitäis saada nukuttua ens yönä tarpeeksi??!! Nyt ei väsytä yhtään ja kohta pitäis kyllä oikeesti mennä nukkumaan, kun on aamulla herättävä aikasin kriiseilemään vielä vähän lisää. En ees tiedä, onko mulla kaikki mahollinen mukana, mitä pitää olla...ihan niinku ois jotain erityistä pitäny ottaa jollekin...

Hitto, kun viime reissussa meni niin paljon rahaa...nyt oon henkisesti ihan p.a. tai ei omatunto todellakaan antais myöten tuhlata yhtääääään enempää rahaa...ja huomenna ois ne rokkiliputki ostettava, koska siihen en viitti luottaa, että takas tultua niitä ois enää jälellä. No, kerran sitä kai tätä elämää eletään, joten ei kai pidä välittää....

Mut jee jee, pääsee Hollantiin!! Ja muuallekin! Mutta tosta Hollannista oon ihan pikkusen innoissani. P:tä pitää jotenkin harhautella, sillä on liian konservatiivinen suhtautuminen poltteluun. Tai siis loppu reissu on ihan helvettiä, jos Hollannissa jään kiinni yhtään mistään sille. No, onneks oon harhautellu ihmisiä ennenki erinäisissä asioissa. Ü

Tänään, kun sain sen pääsykoekirjan luettua, alko iskeä vihdoin ja viimein toi matkapaniikki. Tai siis sitte, kun todella rupesin pakkailemaan tavaroita. (Ja miten niitä voiki olla niin paljon??!!) Vein mun kahvipensaan L:n luo hoitoon, vähän jänskättää, että onko reissusta palattua käytävä ostamassa uus vehka...no, onneks se on karaistu kasvi, kokenu kaikenlaista jo aikasemmin, mutta se viikon hoitamattomuuskausi voi olla aika kova paikka...

On varmaan pakko lähtä kävelylle tai jotain, että vähän rauhottuis ja sais sitte nukuttuaki. Tai sitte en lähe ja jatkan tätä kriiseilyä täällä neljän seinän sisällä.