Pitäisi jaksaa lukea vikaan tenttiin, mutta en jaksa. Mieluummin luen pääsykoekirjoja, koska tiedän, että sitä tenttiä en kuitenkaan pääse läpi. Ja voisin, saattaisin voida tehdä sen kesällä...tosin oisi pakko päästä se läpi, muuten voi olla, että ensi vuonna alkaa niuhotus siitä, että ei ole peruskursseja tehty ja sitten estyy pääsy muille kursseille, tyypillistä.

Muutenkin olen niin täynnä ja kyllästynyt laitoksen toimintaan. Henkilökunta on ylimielistä ja tuntuu, että me ollaan vaan tiellä, kun herrat haluaisi mieluummin väsätä omia typeriä tutkimuksiaan. No ei typeriä, mutta kuitenkin...sitten taas ollaan niin innoissaan esittelemässä omia saavutuksiaan, mutta eikö ne ymmärrä, että meitä ei jaksa kiinnostaa, kun ensin kohdellaan kuin idioottia. Mua ei ainakaan jaksa kiinnostaa, olen ehkä liian kapinahenkinen muutenkin. Varmaan kaikkien "mustalla listalla" jo nyt. Ei voi minkään, en henk koht jaksa katella sitä, että opiskeiljoiden oikeuksia poljetaan ihan miten lystää.

V on taas käyttäytynyt pahasti. Tyttöystävän kuuluisi niiiin paljon tietää, mitä V oikein tekee sillä aikaa kun se ei ole paikalla. Sinänsä mulle asia on ihan sama, itse en enää edes oikeestaan jaksa/viitsi haaveilla V:n omaksi saamista, koska loppupeleissä en todellakaan halua itteäni kohdeltavan niin, kun mitä se nyt kohtelee Tyttöystävää. Mulla ois taas ollu niin monta mahdollisuutta kertoa Tyttöystävälle ihan in person, mutta vituttaa, koska asia saa minut näyttämään pahalle, vaikka se on V, joka tässä on valinnat tehnyt ja pettänyt Tyttöystävää, ainakaan minä en ole kokonaan syyllinen, sanotaan niin. Välitän silti V:stä paljon, en tajua miksi, mutta niin se vain on. En tiedä, mikä minussa saa itseni välittämään aina noista scum bageistä....parantumaton.