Viikonloppu...epäreilua, että täällä ollessani aika menee ohi ihan hirveällä kiireellä, ja sitten taas kotona...Saa taas laskea sekunteja tänne pääsemiseen. Olen pian lähdössä täältä pois.

J:n kanssa alkaa vaikuttaa ihan oikealle suhteelle. Nähtiin joka päivä, perjantaita lukuunottamatta. Tapasin suuren, suuren joukon sen kavereita, mikä sinänsä tuntui oudolle, koska en vielä edes tunne J:tä kunnolla ja sitten pitäisi jo kaikkiin sen ystäviin tutustua saman tien.

J on kalat. Enkä tiedä onko se enemmän hyvä vai huono asia. Eikä minun sitä niin pitäisi alkaa ajatella...Mutta ehdin hiljaa mielessäni toivoa, että se oisi ollut härkä.

Edelleen on minun osalta havaittavissa jännitystä. Mutta toivottavasti se jaksaa odotella, että näytän vähän enemmän itestäni täältä suojamuurin takaa sitten, kun tuntuu sille. Tosin mun käyttäytyminen saa senkin käyttäytymään epänormaalisti.

Oon jo myöhässä....tässä ei ollu vielä kaikki...