Väsyttää taas. Enkä edes oikein osaa sanoa, että miksi. Ei edes tullut valvottua ylettömästi viikonloppuna, mutta silti sängystä ylöspääseminen oli ihan liian tuskaisaa tänä aamuna.

Tänään pitää jaksaa mennä hakemaan tenttikirja, jonka onnistuin viimeinkin saamaan kirjastosta lainaan. Henkilökohtaisesti kypsyttää aika paljon, kun kirjoja ei saa lainaan kuin hyvällä onnella. Esimerkiksi tähän tenttiin löytyy kokonaiset neljä kirjaa ja tenttijöitä on kuitenkin se reilu parikymmentä. Lisäksi vielä kun tenttikerrat on rajattu muutamaan tässä kevätlukukauden aikana, tuottaa hieman vaikeuksia saada oma vuoronsa kirjan parissa. Toinen tentti, minkä suunnittelin mennä tekemään on taas puolestaan niin luotaantyöntävä, että en usko saavani sitä vieläkään tehtyä. Katsotaan. Lisäksi pääsykoekirjat huutavat mun nimeä....Ü

Vappu oli vähintäänkin mielenkiintoinen. Ja luulisin jatkuvan mielenkiintoisena vielä jonkun aikaa. Asetelmat oli oikein mukavat, samoissa bileissä V:n ja Tyttöystävän kanssa. Nyt kyllä voin ylpeanä sanoa, että osasin käyttäytyä, erittäin hyvin. Tyttöystävä kriiseili ja V yritti pelastaa tilannetta. Eikä minulla ollut yhtään mitään tekemistä tämän asian kanssa! Henkilökohtasesti en edes Tyttöystävää nähnyt, mikä oli ehkä vaan ihan hyvä. Oisin nimittäin voinut olla paikalla, kun se oli käynyt skitsoilemassa ystävilleni, jolloin oisi varmaan voinut lukea suoraan mun otsalta, että se olen minä. Kaiken lisäksi, kun näin V:n se alkoi mulle selittämään niiden kriisistä. Totesin (melkein) kylmänrauhallisesti, että turha sen on mulle siitä avautua, jätin lisäämättä, että minä voisin tehdä asioista vielä pahempia kuin ne nyt on ja että jos se kerran niin paljon välittää Tyttöystävästä, niin miksi se tekee, mitä tekee. Myöhemmin kun juteltiin sana tai pari, se sanoi, että mukava kun tulin. Niin...Toisaalta Tyttöystävä saa multa sympatioita. Nyt kun se selvästi näyttää epäilevän kaikenlaista, hitto, minäkin epäilisin, jos oisi sellanen poikaystävä, tai siis laittaa vaan miettimään kuinka hyvin Tyttöystävä V:n oikein tuntee. Niin, eli jos se kerran jotain epäilee, niin oisi ihan perseestä, että V onnistuisi sille valehtelemaan, että mitään ei ole tapahtunut kenenkään kanssa. Mielenkiinnolla jään odottamaan tilanteen kehittymistä, hah, näin siitä jo untakin.

Kohtalaisen kova paikka oli myös se, että samaisissa bileissä oli S ja uusi tyttöystävä. Henkilökohtaisesti ei Uudesta ole paljoakaan positiivista sanottavaa, mutta sehän on varmaan ihan normaalia. Onhan se kaunis ja kaikkea, mutta ilmeisen idiootti. Pari kertaa sen juttuja sivusta kuullessa en voinut olla lyömättä mielessäni päätä seinään...jos minä olen joskus seurustellut sellaisen kanssa, kuka oikeasti halusikin tollasen tyttöystävän, olen ollut aika tyhmä itsekin. Tosin eipä sitä silloin voinut tietää. Mutta nyt ei voi ymmärtää. Tästäkään tilanteesta en ottanut mitään skitsoamiskohtauksia, joten käyttäydyin ekstra mallikaasti. Tässähän tulee oikeen ylpeeks.

Loppuillasta tuli tehtyä taas vähän vähemmän järkeviä ratkaisuja, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Ei edes ole/ollut morkkista. Hienoa, alan oppia tavoille.