Olipa hieno lenkki. Lähdin ihan hetken mielijohteesta pyöräilemään. Oli niin siistiä, eikä ysiltä ollu enää ees liian pimeetä. Ja se on ihan totta, endorfiniä! Lisäksi koin niin hienoja fiiliksiä tästä kaupungista. Ja löysin aivan älyttömän hienoja taloja, yksikin semmonen rivitalo, mistä tuli jotenki semmonen olo, että en edes ollu Suomessa vaan jossain Keski-Euroopassa.

Tuskin siitä lenkistä kuitenkaan mitään laadullisesti hyvää tullu, koska olin niin intona, että menin ihan liian kovilla tehoilla ja kuitenki aika vähän aikaa, kun sitte lopulta alko olla jo aika hämärää.

Ja opin tekee vihdoin viimein bunny hopin! Oon ylpee itestäni.

Sitte muihin aiheisiin...kun niitä kerranki on. Viime yönä sain unta ehkä joskus kolmelta. Juttelu V:n kanssa todellaki aiheutti ylimääräisiä sydämenlyöntejä, varsinki kun se sitten vielä laitto pari sulosta viestiä. Ja aamulla oliki ihan liian aikanen herätys...

Näin sen päivällä. Oli ihan hassua, koska viime näkemisestä oli niin pitkä aika, että olin ihan perhosilla. =) Ja jotenki muka ujona...välillä en vaan ymmärrä omaa itteeni. Illalla yritin soittaa sille ja kysyä, pidettäiskö taas leffailtaa pian...mutta kun sitten viimein olin saanu kerättyä rohkeuttani (vaikka kuten L mulle sano, rauhotu, se on vaan V..) ja soitin sille, puhelu meni suoraan vastaajaan. Huoh...eka asia, mikä siitäki tuli mieleen oli, että Tyttöystävä oli taas tullu käymään...mutta ei kai sentään...No, ehkä huomenna sitte leffailtaa. Ja niitä hyvänyönsuukkoja, mistä oli eilen puhetta...=)