Tänään ne sitten alkoi. Eli taas on aikaa kirjoitella. Hyviä tekosyitä lukemattomuuteen ostetaan kohtuuhinnalla. Siis final examsit.

Tämän päiväinen tentti oli 35%, mutta juurruin kirjottamaan sitä kahdeksi (2) (!!!!) tunniksi! En pidä pitkistä tenteistä. Eikä muutenkaan oikein kohdannut toisiaan nuo 35% ja 2h. Keskiviikkona on 65% tentti ja en todellakaan halua kuluttaa siellä koko iltaa, tentti kun alkaa 7pm.

Niin siis tämän päiväiseen en ollut juurikaan lukenut. Varsinkaan sen jälkeen, kun laskin, että jo saavutetuilla suorituksilla minulla pitäisi olla 50% paikkeilla, eli läpi menossa. Ja sitten vielä eilisen olin D:n kotona pääsiäisaterialla, hengailemassa mun "sijaispeheen" kanssa...Ü

Yhden kurssin olen jo päässyt läpi. Lopputentistä tuli 10/10, kuinka ylpeäksi sitä voikaan ruveta. Koko kurssista kertyi kunnoitettavat 75%, se sairastelu ei sittenkään pilannut ihan koko kurssia, vaikka jossitteluun jäi nyt varaa.

Monellakohan Suomessa on jo rusketus...B:tä en ole nähnyt oikein aikoihin. Alkaa kyllästyttää sen jahkailu ja huopaaminen ja soutaminen. Nah...kahellaan, kohtahan minä täältä pörrään jo kotia kohti.


17/4/2006 9:08pm