Hirveä krapula...tekisi mieli oksentaa...harmi vaan, että tää on moraalista.

Nyt jos saisi valita, en ikinä, koskaan, milloinkaan, enää poistuisi ihmisten ilmoille. Mitä mä oon taas menny tekemään ja miksi?

Nyt V:llä on kaikki oikeus sanoa, mitä se aina sanoo, että oon rasittava kännissä. Tuskinpa se mulle enää vaan sanoo yhtään mitään.

Tänään piti olla se suuri päivä, kun nähdään viimeinkin pitkän hiljaiselon jälkeen. Nytpä en tiedä, haluuko se enää mua nähdä. No, ehkä ihmislaji osaa vielä antaa anteeksi. Kyllä me siitä eilen puhuttiin, mutta se oli sillon ennen kaikkia hirveyksiä.

En edes uskalla kattoa, miten paljon meni rahaa illalla...En edes muista, ketä kaikkia näin illalla...En edes muista, mitä kaikkea on sitte tullu sanottua ja kelle...V:lle ainaki vähän liikaa...

Voispa vaan hävitä jotenki vähäksi aikaa. Tai vielä parempi, pyyhkiä eilisen kokonaan tapahtuneitten asioitten listalta.

Kuinka kauan tätä itsesääliä tarvii jatkaa?