Väsyttävää tämä töissä käyminen. Tai siis lähinnä aikainen herääminen, ei ihan mun juttu. Huomisesta kun vielä selviäisi, kuuden tunnin päivä, niin sitten ois viikko jo melkeistä ohi. Perjantaina pääsen livahtamaan takaisin Mun Kaupunkiin!

Kanadaan lähtö on mietityttänyt tässä viime päivinä. Että ollako siellä sitten pitkään vaiko eikö. Tosin, oon edelleen sitä mieltä, että jos sinne asti menee, niin ois lähinnä järkevää olla sitte paikalla mahdollisimman pitkän kaavan mukaan. Lentojen ja muiden asumisen ja semmosten kannalta ois mukava, jos tietäis jossain vaiheessa ennen lähtöä vähän, että mikä on homman nimi. Tosin PA:n muutenkin on ehkä järkevämpi ottaa jatkolentojen sijasta bussi Kanadan sisällä. Kyllä se perse kestää varmaan sen parin vuorokauden istumisen...Siinä kuitenkin säästäis ihan mukavasti, eikä sitte ois niin sidottu olla lähtemään pois juuri sieltä kaupungista.

Nyt vielä D ehdotti taas sitä sen kaverin kämppää. Oishan se varmaan sata kertaa kodikkaampaa ja mukavampaaki, kun joku hikinen opiskelijasolu. Pitää vielä miettiä...Tosin yliopisto ei oo ihan niin lähellä.

Yksi mitä tietenki oon miettiny on J. Viimeks kun lähdin se ihan varmaan tahtomattaan ja huomaamattaan avautu, kuinka minä oon aina poissa, että ens olin maailmalla ja nyt viikon täällä ja sitte Kanadassa...Mutta kyllä sen varmaan kestää, kun tietää, että ei sille välimatkalle mitään voi. Ja mulla on kuitenki niin paljon kaikkea uutta ja tekemistä siellä, että ei sitä muutamaa kuukautta huomaakaan. En vaan sitten tiedä, miten J jaksaa olla Mun Kaupungissa, kun ei oikein nyttekään jaksa sitä paikkaa. En minä siis sitä pelkää, että tulis mitään pettämisilmiötä tai muuta mun poissaollessa. Kuulostaa taas tosi epäterveellisen sinisilmäselle, mutta se ei ikinä tekis mulle niin.

Nyt sohvaperunaksi kuluttamaan aikaa, 2 more days to go...