Miten voikin olla, että tenttiinluku on aina samanlaista tervanjuontia??? Nytkin teen taas kaikkea muuta mieluummin, kuin olen kirjojen ja muistiinpanojen ääressä. Ensimmäinen tentti meni kuitenkin aika hyvin, sain 73%, mikä oli kyseisestä tentistä yli keskiarvon ja -hajonnan. Voin siis olla todella tyytyväinen.

Aamulla missasin Olympialaiset. Tai heräsin kattomaan ampumahiihtoa, mutta en jaksanut pysyä hereillä 40 minuuttia kauempaa. Eilen illalla kavereita oli täällä, ja yksi halusi pitää mulle seuraa puoleen yöhön saakka. Vaikka se aina kysyikin, että haluanko, että se lähtee, ja sanoin, että oon kyllä väsyny jne, mutta ei tuntunut riittävän vihjailu. Olin vähän vihainen. Mutta huomenna aamulla sitten aikaisin!

Tänään J:lle soittaessa puhelimeen vastasi yksi sen kavereista. Olipahan outoa kuulla muiden ihmisten ääniä sieltä. Myöhemmin juteltiin taas lisää remontista ja uudesta sängystä. On mukavaa, kun on jotain, mitä odottaa kesältä.

Eilen sain tänne ekan paketin Suomesta. Olin niin onnellinen! Salmiakkia ja suklaata, ja sulonen kirje J:ltä. Kyllähän niillä taas jaksaa seuraavat puolitoista kuukautta!

Kai se on nyt väistämätön pakko uppoutua noihin lukemisiin...

CD: 96
11/2/2006 7:37pm