Vieläkin leijun jossain korkeella viikonloun takia. No voipahan kerranki sanoa, että ihan syystä. V:n kanssa näkemisten jälkeen en kai muistaakseni koskaan ollut näin, hmm, miten sen oikein sanois, pää pilvissä (?). Tosin siitä kuviosta puuttukin ihan kokonaan tää alkuvaiheen viritys, joten sekin saattaa selittää.

Viikonlopusta siis vielä...vaikka edelleen väsymystä ilmassa, mutta se johtuu aamun liian aikasesta heräämisestä. On vaan niin outoa, miten se yhtäkkiä oliki siinä vieressä nukkumassa, ja vasta torstaina olin kaukaa kuolannut sitä jossai koulussa. Ja muutenki, kun ottaa huomioon koko talven ja mun pienen, mutta järjellisen epärealistisen ihastumiseni siihen. Tänään just tytöille sanoin, että mun varmaan vähitellen pitäis alkaa kutsumaan ihan sen oikeella nimellä, eikä sillä lempinimellä, mikä me ollaan sille talven aikana annettu.

Kaikki vaan meni sillon lauantainaki niin nopeesti. Ensin stressasin L:lle kuinka en uskalla mennä juttelemaan sille, J:lle siis (nii, siis se söpö jatko-opiskelija), ja sitten se yhtäkkiä tuliki siihen ihan niin ku se ois ollu maailman normaalein juttu.

Vaikka se ei yhtään vaikuttanu sille, niin silti mua vähän pelottaa, että se on samanlainen scumbag kun ne kaikki muutkin keihin oon viime aikoina tehny tuttavuutta. Minähän oon tunnetusti se scumbag-magneetti (johtuuko se musta vai mun miesmausta...???). Mutta miks se ei sitte oo ollu yhteyksissä vieläkää????!!! Ü

Nyt on kyllä taas ehdoton päiväunien paikka...olenpa laiskistunut.