Jos asiat ei oo valmiiksi tarpeeks sekasin, niin minä, jos kuka osaan sekottaa ne sitte ainaki ihan lopullisesti kunnolla...*syvä huokaus*

Missä nyt oikein ollaan, mitä täällä tapahtuu, mihin tässä ollaan menossa ja miten täältä pääsee pois?

Entinen ilmesty taas kuvioihin. Tai kuvioihin ja kuvioihin, mitä se sitte ikinä mahtaaki tarkottaa...Se on siis täällä sunnuntaihin ja tänään nähtiin nopeesti. Se oli käymässä mun luona, juteltiin ihan yleisiä ja muuta. Ja jos V nyt kysyis, että oonko pussaillu muita poikia, niin joo. En vaan tiedä miksi oikeestaan. Oon niin pihalla. Eihän tässä oo yhtään mitään järkeä. Ensinnäkin, se ei asu täällä, vaan melkeinpä tosella puolella Suomea. Ja nykyään minä oon kaukosuhteiden ehdoton vastustaja, tai skeptikko nyt ainakin, ei ne voi toimia (lue: en halua niiden toimivan, syystä tai toisesta...). Toiseksekin, en edes tiedä, haluisinko mitään oikeesti tapahtuvan meidän välillä, johtuen muun muassa tosta ensimmäisestä syystä. Kolmannekseenkin, tässä aina käy näin, enkä minä yhtään tiedä, miksi. Tätä on jatkunu jo sen kohta seitsemän vuotta, niin kai sitä järkevämpi ihminen jo näkisi, että ei tässä oo mitään järkeä. Neljännekseenkin, se on satuttanu mua tässä vuosien aikana enemmän, kun kaikki muut yhteensä, sillä on ollu aikaa. Nyt oon päättäny vihdoin oppia virheistä. Opinhan tosta V:stäkin.

Nyt kyllä väsyttää, jokohan sitä viimein saisi oikeesti untakin ennen kolmea....