Aurinkoa.

Tänään oli taas ihana "kevät päivä"; aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja lämpötila kipusi yli 20 asteen. Onko mitään täydellisempää, kuin lukea lopputentteihin nurmikolla auringon paahteessa?? Pientä "yliaurinkoistumista" tosin on nyt havaittavissa.

Tentteihin lukeminen ei innosta juuri ollenkaan. Väliäkö niillä, minä haluan vaan pitää hauskaa!?!?! Kyllä niillä varmaan pitäisi olla väliä...saa sitten nähdä, miten käy läpipääsyn tuon yhden kurssin osalta...Ei vaan millään jaksaisi enää. Haluaisin vaan vielä viettää hauskoja hetkiä ystävien kanssa, niin kauan kuin se on mahdollista.

Eilen T ihan tuhannen humalassa pyysi minua muuttamaan kanssaan kaupunkiin ja jäämään tänne. Ai että miksi minun pitää palata Suomeen?! Toisaalta oisi kyllä houkuttelevaa vaan jäädä tänne. Mutta on siellä kotona kuitenkin niin paljon tärkeitä asioita, että kyllä sinne pitää palata.

On vaan jotenkin niin irrallinen olo. En oikein tiedä, mihin maailmaan kuulun. Mikä on kaikkein tärkeintä? Mikä saa minut kaikista onnellisimmaksi?

Seuraavien viikkojen aikana saa itkeä monet isot itkut. Ei sitä kai pidä nyt ajatella.

Lauantai-ilta ja minä olen kotona...outoa, pitäisikö huolestua.. Ü


15/4/2006 8:27pm