Maanantain on taas ohi. Hyvä niin. Olisi jo koko viikko vaan paketissa, niin oisi taas yksi vähemmän kärvisteltävänä. Kyllä, tänään on taas ollut huono parisuhdepäivä.

J on kummallinen. Enkä minä oikein enää jaksa. Siis katella sitä, kun se kiukuttelee tai mitä ikinä lienee, väittää, että mikään ei huvita ja elämä on paskaa. Ei se vaan oo helppoo mullakaan täällä. Varsinkin, kun nään, miten pahalle siitä tuntuu. Ja koko tilanne on kuitenkin pohjimmiltaan mun vika, minähän se tänne halusin lähteä. Mutta en minä enää oikein tiedä, mitä mun pitäisi tehdä tai sanoa. Tai kun en osaa snaoa mitään, mikä saisi tilannetta yhtään paremmaksi...ei oo helppoa.

Nyt on mentävä nukkumaan, että jaksaa huomenna olla pirteenä aamulla demolla. Ja jos ei huomenna vaikka tarvis nukkua päikkäreitä.

76 on muuten aika vähän, mun mielestä ainakin. Viime viikonlopusta lisäpäivityksiä huomenna tai joskus.

CD: 76
13/3/2006 11:22pm