J:n kanssa menee loistavasti! Ü

Ainakin juuri nyt tuntuu hyvälle. Juteltiin eilen paljon, vakaviakin asioita. Otin pöydälle asiat, joista kriiseilin pahimmin. Olin ylpeä itsestäni, kun vihdoin osasin avautua, ainakin melkein täydellisesti. Vielä on tosin asioita, joista haluaisin sille kertoa, mutta en vaan voi. Kipeitä asioita.

Olen nähnyt muutamana päivänä Aa:ta pari kertaa. Pitkän tauon jälkeen olen havainnut siinä jotain outoja juttuja. Siis ei outoja mitenkään pahalla, mutta sen käyttäytyminen on ollut tavallisuudesta poikkeavaa. Ekalla kertaa sitä nähdessä se jutteli tosi aktiivisesti ja muutenkin katto kummasti. Tänään sitten se laitto kätensä mun kyljille selän takaa ja kutitteli, ensin luulin, että se oli S (koska se ennen kävi iholle vaikka oltiinkin jo erottu aikoja sitten), mutta hämmästyksekseni se olikin Aa. Juteltiin aika pitkään, ja jossain vaiheessa se silitti mun käsivartta. Vaikka meillä onkin aina ollut erityinen juttu, niin silti viime aikainen käyttäytyminen on outoa. Ajattelin, että en puhuisi asiasta kenellekään, mutta mainitsin L:lle kuitenkin asiasta. L:nkin mielestä se oli outo käyttäytymistä, jonka ansiosta mietittiinkin sitten, vieläkö Aa seurustelee pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa. Pitää tarkkailla tilannetta...ihan muuten vaan.

Sekavaa.

Tänään nään taas J:tä. Nukun sen vieressä niin hyvin.