Ei enää jaksaisi tätä arkea...miksi ei voi jo alkaa parin viikon "kesäloma"? Ois vaan kesä eikä tarvis yrittää olla ahkera. Voi kun koko ajan tapahtuis kaikkea, mitä vois vaan analysoida ja pohtia L:n kanssa ja parantaa maailmaa. Nytkin jo neljättä päivää eletään vappuaaton tapahtumia, hieman säälittävää, mutta kun uusia juonenkäänteitä paljastuu koko ajan. Ü

V alkaa olla nyt loppullisesti käsitelty kuvio, ihan oikeesti! En jaksa katella sitä, että se ei tiedä, mitä haluaa ja luulee, että tietää ja sitte kuitenki tekee ihan toisin, kun pitäis. Oon silti sen ystävä, koska haluun olla, haluun pitää sen lähellä, koska se on kuitenkin mainio ihminen. Lisäksi jollain sairaalla tavalla kai nautin siitä, että tiedän, että se kuitenki haluaa mua ja tilaisuuden tullen tekee taas asioita, mitä sen ei pitäis. Tosin viimesin kai säikäytti sen pahasti, kun ihminen, joka asioista tietää, kertoi Tyttöystävälle vähän totuuksia. En tiedä, miten tilanne tarkemmin siitä on edennyt, mutta kai V on saanut sille lirkuteltua kaikenlaista ja rauha on taas maassa. Enpä tiedä, jotenkin en jaksa enää rakennella mitään haavekuvia V:n suhteen, koska olen oppinut, että ne ei ikinä toteudu. Saan vaan palasia.

Tänään autoin V:tä koulujutussa. Sen takia ystäväthän on olemassa, auttamassa. Se saa sitten auttaa mua, kun tarviin apua. Se kutsui mua taas kullaksi. En voi sanoa, etteikö se tuntunut missään. Mutta oon jo oppinut sivuuttamaan sen sanomisia paljon paremmin. Sanoin, että sen hiukset on liian pitkät. Ja ressu usko mua ja oli ihan kriisissä sen jälkeen. Mutta on ne oikeesti vähän liian pitkät. En minä pahalla. Lisäksi se on hieman lihonnut, mutta sitä en sille sanonut.

Kyllähän minä siitä kovasti tykkään, ja rakastankin ehkä ihan pikkuisen, mutta faktat on faktoja loppupeleissä. Ja vaikka minä en V:tä ikinä saisikaan omaksi, toivon silti, että Tyttöystävä saisi tietää, mitä on tapahtunut ja kuinka kauan, kenen kanssa, sitä ei välttämättä tarvitse saada tietää, mutta kannan vastuuni, jos tarvii, syyhän ei kuitenkaan, jos ihan tarkkoja ollaan ollut minussa, ei ainakaan suuremmaksi osaksi. Olisi nimittäin vain reilua, että Tyttöystävä saisi tehdä oman valintansa, kun V on omansa jo tehnyt aikaisemmin.

Tänään oisi ollut bändin keikka. Ei jaksanut mennä, kun koulua ihan liian pitkään tällä viikolla, ja muutenkin vielä vappuväsymystä. Selviän ehkä hengissä, vaikka en sitä nyt näekään, joku toinen kerta sitten.

Huomenna pitäisi lähtä käymään kotona, ei taas jaksaisi, mutt tsempattava vielä tää kerta ja sitten kuukauden verran poissa sieltä. Kesällä sitten muutama viikon jakso. Täällä mulla on niin hyvä olla ja mukavaa ja kaverit lähellä ja ihanaa ja kaikkea.

Vielä nopea maininta eräästä A:sta. Ü Siinä mielessä kesä tulee liian aikaisin. T:ltä voisin kyllä kysyä, mikä A:n tilanne on...mutta oisi tyhmää jättää tollasta kaivelemaan koko pitkän pitkän kesän ajaksi. Tyhmä kesä. Ü