On huojentunut olo. Toinen tämän viikon tenteistä ohi, ja tunnuin tietävänkin jotain tällä kertaa. Olin kyllä lukenutkin enemmän kuin siihen edelliseen, mutta oli aihekin paljon mielenkiintoisempaa. Vielä oisi kasa monisteita luettavana vikaan tenttiin, pitää vaan saada aivot tyhjennettyä välillä, todella tehokasta opiskelua...

On jotenkin nurinkurista, että silloin kun mulla oisi aikaa höpistä kavereiden kanssa, niin kaikki on nukkumassa. Ja sitten kun niillä on aikaa, mulla on sata asiaa tehtävänä. Nyt oisi juuri sellanen höpöttelyfiilis.

Tuntui mukavalta kuulla tänään J:ltä, että se siellä jo valmistautuu mun takasin tuloon, eli oli siivoillu kaappeja tyhjäksi kaikesta turhasta, että minä mahdun sinne tavaroineni, tai vaatteineni lähinnä.

Aivojen toiminta lakkasi yhtäkkiä...en saa enää mitään järkevää ajatusta päästä irti. Jäädyin.


CD: 92
15/2/2006 9:20 pm