Nukuin kolmen tunnin päikkärit. En saanut yöllä nukuttua kunnolla ja aamulla piti herätä luvattoman aikaisin viemään E sairaalaan. Toivottavasti se reppana toipuu siitä.

Nukuin pitkästä aikaa J:n vieressä. Eilinen oli mukava päivä kaiken kaikkiaan. Koko päivän lojuttiin rannalla K:n kanssa ja vaihdettiin kuulumisia. Omaa onnea ei oikein tuntunut mukavalta hehkuttaa, koska K oli eronnut ihan vasta viikko aikasemmin. Tiedän miltä se tuntuu, joten osasin pitää pääni kiinni. Niinpä ne osat vaihtelee, tasan vuosi sitten roolit oli melkein toisin päin, joka tapauksessa minä olin se, joka kasaili itteään kokoon.

Hieman ironista oli nähdä S ja Uusi Tyttöystävä rannalla kanssa. Uusi Tyttöystävä ei oikein tykkää minusta, ihan suotta noin vihamielinen on. Tai niin ainakin luulen. S:n lähdettyä, töihin luultavimmin, Uusi Tyttöystävä kavereineen mulkoili muutaman kerran meidän suuntaan. Saatiinpahan K:n kanssa viihdytystä elämään. Ü

K kertoi nähneensä V:n Tyttöystävän kanssa kaupungilla viikonloppuna. Olivat katselleet kultakaupan näyteikkunaa...Varmaan siitä alitajunta kehitti hauskoja unia viime yönä. V tunnusti siinä kaiken ja Tyttöystävä otti ja lähti. Toivoisin oikeasti, että Tyttöystävä saisi tietää kaiken kaikesta. Nyt voin sanoa, niin, että muutkin kuin minä itse uskon, sen ei siksi, että sitten mulla itelläni oisi paremmat mahdollisuudet johonkin oikeaan V:n kanssa, mutta siksi, että ei todellakaan ole oikein, että kenenkään tarvii tietämättään ja haluamattaan elää ja olla valheessa.

Takaisin J:hin sitten. Oikeastaan ekan kerran eilen kun oltiin yhdessä oli ihan normaalia olla. Minäkin olin päässyt eroon, edes suurimaksi osaksi, ujostelusta. Nyt tuntuu taas hyvälle koko juttu. Ü

Tai no, löysin taas uuden kriiseilyn syyn: en osaa nukkua sen vieressä. Tiedän, että siihen menee aikaa, mutta tiedän, että mulla siihen menee yleensä aika kauan aikaa, että tottuu. Mutta sitten ei kyllä voida totutellakaan oikeastaan kun vasta sitten syksyllä. KaikkitännehetimulleNYT! Mutta ei vaan jaksais olla väsyny koko ajan. Minua ärsyttää, että jos kerran nukutaan vierekkäin, se on jossain kilometrin päässä, kun minä taas haluan, että sitten ollaan vierekkäin kanssa. No onhan nyt tietysti kuuma ja kaikkea, mutta silti...

Mutta kyllä mulla alkaa olla jo ihan tyttöystävä fiilis. Eilen se kysy, että jos tehtäis jotain sitten, kun molemmat ollaan lomalla ennen mun reissuun lähtöä...ÜÜ